Thursday, May 7, 2009

Ibu Susuan...

today officially i become 'ibu susuan' of a baby boy, a fren of babu punya grandson who's really sufferin of bad asthma level 2, i dunno wat tat means but cerita yang ku dgr cematulah...

cemani ceritanya, baby boy atu (i dunno his name, i shud ask sum other tym kli ahhh) slalu keluar masuk hospital psl ampusnya ane, kesian lah, smpai kalau beaircond, breathing nya problemmm... sklai durg met this chinese person, kta cina atu nya " lu pigi cali olang yang susu dada, first baby" haha nadalah, exagerating juwa aku ah, tapi pokoknya, dia bilang, bagi minum baby nya atu, susu dada orang yang baru first baby... awal2 mamanya (kwn babu) ckp arah anaknya atu, suruh pigi ke spital, tnyakan urg yg first baby, tapi, klau aku pun malu plg ku tu, hehehe... klw terdesak bnr2 brgkali lahhhh... skali kwn babu ane tkanang ya kn anak babu (me?) hehe... awu aku... skali yatah, di pump tah ne susu ane, demi mnyelamatkan anak damit ituuuuu... 2oz lbih lah, nda bnyk dpt, hehe... at least ada... so yeah, tadi babu bagi the susu... n urg atu bagi sedakah... babu nda kan mngambil , tapi urg tu majal mbagi... i dun want sumtin in return plg... i rly dun want psl ani kn menulung kn... yatah... ku bagi lah arah my baby saja...

hmmm... ohh yessss... i just cant wait for saturday... ive ordered brownies, 1 box, arah Sas... wow, smpai pyh ku kn tidur mikirkan kn brownies nya tuuuu... eventho nda pernah ku makan, d pix is so daym mouth-waterin... smpai tebayang2 olehnya ahhhh hehehe... cant wait cant wait =)) yeeheee

you can visit at SASMONROE order brownies arah ia... liat blognya nyamannnnn...

krg kan arah unc duan lagi, doa slamat ia pindah rumah n smbahyang sana...

bah bah that's all for today...


0 comments: